הפקת חתונה – טיפים מצילי חיים

הפקת חתונה – טיפים מצילי חיים
השכרת ציוד לאירועים בראשון לציון

כשהוא שלף טבעת ואת אמרת "כן" אולי לא חשבתם שהתקופה הקרובה עד החופה תהיה כל כך עמוסה. ראיתם ניצוצות בעיניים, כינורות מנגנים, הכל לבן, כולם מוחאים כפיים, שבירת כוס ונשיקה מהסרטים. שכחתם את כל הפרטים שמסביב: מרתון בעקבות האולם האולטימטיבי, תקליטן שינצח על החגיגה, חליפת חתן מדוגמת ושמלת כלה מהחלומות, סשן טעימות, עיצוב שולחן, השכרת ציוד, מציאת תכנית אומנותית, שליחת הזמנות ואישור מי מגיע ומי לא, שלא לדבר על מה שמחכה לכם באירוע עצמו – לקבל את המוזמנים, לבדוק שהכל זורם וכולם נהנים. זכרו זה האירוע שלכם – גם אתם רוצים ליהנות!

 

הפקת חתונה היא פרויקט מורכב ועל מנת להצליח במשימה ולנהל הכל ברוגע (וליהנות ב-LIVE) כדאי לדאוג לכל הפרטים מראש, או לבחור בחברת הפקות שתדאג להכל בשבילכם.

 

לפניכם כמה טיפים חשובים שעושים הבדל גדול בתכנון וניהול האירוע:

 

בחירת מקום שיש בו הכל – ALL IN ONE

 

יש מי שעושים את הקניות שלהם במקומות שונים, בחנות ירקות, במכולת, בסופרמרקט וככה גם באירועים. הם בוחרים תקליטן לחוד, מפעילים לחוד, מעצבת אירועים שתגיע לאולם שנבחר וצריכים לנצח על התזמורת הזאת כשל תמיד כל הגורמים המעורבים מסתדרים ביניהם. היום כבר אפשר למצוא מקומות שמציעים הכל במקום אחד. אולם אירועים עם מסעדה ומטבח פעיל בו שף מצוין וצוות מקצועי, תקליטן הבית, מעצב אירועים מטעם המקום שיושב אתכם על המקום ואפילו מפעילים שעובדים בשיתוף פעולה כבר עם המקום. כל שצריך זה רק לגבש תוכנית מכל האופציות שנתנו לכם אבל הכל במקום אחד, כולל תשלום אחד לאולם שארגן עבורכם את כל האטרקציות, האוכל והמוסיקה. פחות אנשי מקצוע – פחות כאב ראש. מצד שני, לא תמיד מי שיביא לכם המקום אלה באמת האנשים המועדפים עליכם וכאן טמון החיסרון של אירוע הכל כלול.
עוד דיל שיכול לעבוד לכם טוב במסגרת הכל כלול, גם הוא סובל מאותו חיסרון אבל תלוי במקום כמובן הוא חבילת טיפוח ויופי. במקום להזמין בנפרד את מעצב השיער, מאפר, קוסמטיקאית אפשר ליהנות מדילים לרענון וטיפוח לפני האירוע במכון יופי אחד.

 

אפליקציות לניהול אירועים – הורידו עכשיו

 

בקצב החיים המסחרר עם כל טרדות היום יום שיש חוץ מארגון חתונה, אפשר לשכוח הרבה דברים. לפגוש אנשי מקצוע, לראות אולם שממש רציתם (ואז הוא נתפס בדיוק בתאריך שלכם), להזמין ציוד לאירוע ועוד. היום יש אפליקציות לניהול אירועי חתונה שיכולות לעזור לכם לזכור הכל, כולל התראות על אירועים מתוזמנים עתידיים ואפילו אפליקציות לניהול תקציב החתונה כדי שלא תחרגו מהתקציב שהכנתם לעצמכם.

 

בין האפליקציות המומלצות: ANY.DO לתכנון רשימת משימות לקראת האירוע או iplan שעוזרת לבצע את סידורי הישיבה באירוע עצמו.
אגב אפליקציות, תוכלו לשאוב השראה לתכנון האירוע מבחינת קונספט, תכנית אומנותית, אווירה במגוון אפליקציות מעוררות השראה כמו פינטרסט, wedo ועוד.

 

הדרך להצלחה עוברת בקיבה

 

אחד הדברים החשובים בתכנון אירוע הוא האוכל וברגע שדאגתם לחוויה קולינרית משובחת, תרמתם להצלחת האירוע. בחרו קייטרינג איכותי שמציע לכם באמת תפריט מגוון הן מבחינת חומרי גלם משובחים והן מבחינת פרזנטציה. זכרו שבמובנים רבים הסועדים אוכלים בעיניים. היום טרנדי לבחור דוכני מזון מדוגמים וכך להחליט על דוכני מזון חלביים או בשריים, נישתיים כמו פיצה מהטאבון או דוכני ממתקים ולאורחים מחכה הרפתקה גסטרונומית יוצאת דופן.

 

הפקת אירועים – בידיים של אחרים

 

מי שעשה זאת יודע כבר כמה נוח וטוב לארגן אירוע עם אנשי מקצוע. לא עוד שף או מעצבת שולחנות, הכוונה היא לחברת הפקות שמתמחה בארגון האירוע מא' ועד ת', לרבות בחירת המקום, עיצוב כולל ציוד, תפריט קולינרי על פי החוויה הגסטרונומית הנחשקת וגם ניהול האירוע בזמן אמת. חברת הפקות מפנה לכם זמן להתעסק בדברים אחרים כמו מדידת השמלה, פינוק אצל הספר, טסט אצל המאפרת וליהנות מהאירוע עצמו כשיש מי שמפקח בשבילכם שהכל עובד לפי התכנית.

 

לפעמים שווה לשלם לחברה חיצונית מקצועית על שירותי הפקה ולהתפנות להנאה. בכל זאת, מדובר באירוע לו חיכיתם כל כך הרבה זמן… האירוע מתקרב, הספירה לאחור החלה, חשבו כיצד לייעל את הזמן, לחסוך בכסף מבלי לחסוך באיכות. קחו אנשי מקצוע שילוו אתכם בצורה נאמנה עד החופה ואל תשכחו ליהנות מכל רגע.

 

קרא עוד: השכרת ציוד

כל הזכויות שמורות לדוד כליף אירועים בע''מ © לאתר דוד כליף אירועים בע''מ
האתר נבנה ע"י חברת קורנגה, מומחית ב קידום אתרים בגוגל